miercuri, 22 aprilie 2009

Tristete

Ma ingrozeste tot ce se intampla in ultima vreme in jurul meu,nu inteleg de ce trebuie sa aud numai ca a mai murit cineva...ce se intampla,de ce au inceput oamenii sa moara atat de devreme? Cand deschid tv vad stiri numai despre oameni care au murit dintr-o cauza sau alta si cel mai trist,este faptul ca multi dintre ei sunt mult prea tineri ca sa nu mai fie.In ziua de Paste pur si simplu m-a cutremurat stirea despre tanarul care a cazut in cascada Valul Miresei.Timp de cateva ore am crezut ca se va intampla un miracol si acesta va fi salvat,dar se pare ca cine se ocupa cu miracolele era in vacanta sau avea altceva mai bun de facut in momentele alea.Inca nu pot sa inteleg cum a fost lasat de destin un tanar de numai 20 de ani sa moara,de ce puterea Divina nu a fost acolo sa-l ajute sa iasa la liman cand el s-a prins de cel care incerca sa-l salveze...Trist!

In a doua zi de Paste,am mai primit inca 2 vesti proaste,ambele de la celalalt capat de fir al telefonului(cred ca o sa incep sa urasc telefoanele)...prima dintre ele era despre persoana la care tin cel mai mult(facuse accident),iar a doua despre cineva pe care din pacate viata nu mi-a dat sansa de a il cunoaste prea bine(infarct...doar aparatele mai il tineau in viata).Mi-am dorit si de aceasta data sa se intample acel miracol mult asteptat.Si din fericire acel miracol s-a intamplat dar doar pe jumatate(accidentul persoanei la care tin cel mai mult s-a soldat doar cu pagube materiale,dar la cealalta persoana se pare ca cineva mai avea nevoie de un inger asa ca a decis ca o inima sa inceteze sa mai bata). Prefer sa ma opresc aici,nu mai vreau sa scriu despre moarte...Si imi doresc ca cineva,de acolo de sus,sa ne mai pasuie mult timp de acum inainte pana sa mai ia pe cineva dintre noi...

Niciun comentariu: