luni, 27 aprilie 2009

Minciuna...de ce ?

Ce este minciuna? Minciuna este un adevar "intors" pe care il folosim atunci cand simtim nevoia de a ne ascunde,de a provoca suferinta sau dimpotrivă de a proteja pe cineva de suferinta.Minciuna este precum un nor negru din care ies fulgere spre a aduce putina scanteie intr-o mare de intuneric si a produce impresia ca totul se va lumina. Mi-ar placea sa nu mai fiu niciodata nevoita sa apelez la minciuna,sa pot spune intotdeauna lucrurilor pe nume si sa nu fiu judecata pentru ceea ce cred si simt sau imi doresc.De ce parintii,prietenii,toti cei care ma inconjoara imi dau uneori senzatia ca nu m-ar intelege daca as spune adevarul si parca ma obliga indirect sa-i mint? De ce atunci cand spui cuiva ca ai nevoie de el/ea langa tine nu intelege, dar daca il/o minti ca ceva grav ti s-a intamplat vine imediat? Ce frumosc ar fi ca atunci cand spun "te iubesc" sau "priveste-ma,eu voi pleca-n curand,ramai cu mine-n gand" sa-ti dai seama ca nu mint. Vreau sa traiesc intr-o lume desenata de-un copil ,intr-o lume a inocentei in care sa nu existe nori intunecati si minciuna!

2 comentarii:

Ariadna spunea...

si eu il iubesc pe Chirila :)) punct :>

Natari spunea...

hmm - si totusi fara minciuna in lumea asta caricaturizata de nu stiu care alt copil, mai totul ar suna si arata prea banal..
o aprob caci e boala mea inocenta..dar nu o aprob cand are intentii meschine..desi o aprob - mi-as dori sa nu depind atat de ea...dar na - face parte din viata si ea...