luni, 6 aprilie 2009

De ce....de ce????????

Intotdeauna mi-am inchipuit ca lumea in care traiesc nu poate avea nimic urat in ea...Nu pot sa inteleg de ce zilnic vad atata rautate in jurul meu.
Cum este posibil ca o persoana in care ai avut toata increderea din Univers si care credeai ca niciodata nu va putea sa te raneasca nici macar prin vorbe,cu atat mai mult prin fapte ,se poate transforma dintr-o data intr-un monstru? De ce nu a vrut sa accepte ajutorul cand l-am simtit ca prin faptele lui "striga"dupa cineva care sa-l ajute?De ce a preferat sa se transforme intr-o bruta decat sa fie cel de demult? Cum se poate schimba un om atat de mult?
De ce cei de langa noi nu pot ramane la infinit gingasi precum razele soarelui si trebuie sa devina precum furtuna,intunecati si agresivi? As vrea sa pot sa-l iau in brate,sa-i spun din nou ca il iubesc si tot ce e urat sa dispara,sa fie din nou el...el fiinta minunata cu ochii caprui si chip de copil in care ma regaseam in fiecare secunda a existentei mele. Oare asa ceva mai poate exista vreodata,va mai fi el vrodata Fat Frumosul acela capabil sa-mi arate iubire? Si daca asta se va intampla cum voi putea uita toate aceste clipe de groaza,in care el e de nerecunoscut?

Niciun comentariu: