vineri, 24 aprilie 2009

Topul...

Cele mai idioate chestii le care le-am auzit la persoanele din jurul meu in ultimul timp:

  1. "Mai intra si tu pe mess sa mai vorbim ca nu te-am mai vazut de un car de timp"(R: Nu pot sa-i inteleg pe cei care stau 24/24 h/zi pe mess...ce tot gasiti de vorbit? Mi se pare ok sa stai pe mess cand ai cu adevarat ceva de vorbit,nu asa toata ziua cu replici din alea idioate de genul :" -Buna,ce faci? / -Eu bine,tu?..." )
  2. "Stiu eu ca ma iubeste,desi e cu domnisoara X de 10 ani...pe ea nu o iubeste.Nu poate renunta la ea,ca altfel ar fi acum cu mine." ( R: Fetelor trezirea :)) Nici un barbat nu sta intr-o relatie daca nu simte ceva pentru persoana respectiva si bineinteles ca toti va spun ca va iubesc pentru a avea o aventura cu voi )
  3. "Iesim la un film? Da sa stii ca nu am nici un ban."(R: Cum sa inviti pe cineva la film daca nu ai bani? Putea sa zica mai bine: " Invita-ma la un film",suna mai putin penibil)
  4. "Te-am vazut nu stiu cand si mi s-a parut ca erai tu,dar sigur nu erai" (R: Pai hotaraste-te eram eu sa nu? Cum m-ai vazut daca zici ca nu eram eu? )
  5. "Te-am scos la o plimbare pentru ca am nevoie de bani." (R: Gaseste-ti un job de dadaca pentru caini,daca nu suporti copii mici.Copii mari nu mai au nevoie de dadaca avand in vedere ca nu mai plang,scutece nu mai au,pentru a avea tu ce sa schimbi...)
  6. "Te imprumut cu 500 lei,dar sa stii ca ii vreau pana diseara."(R: Daca omul nu are bani,de unde sa-ti dea imprumutul inapoi in aceeasi zi? Doar se imprumuta din cauza ca nu are bani. )
  7. "Imi e dor de tine,sper sa ne vedem cat de curand.De Craciun e bine?"( R: Mai bine astepti pana la Paste ca abia a trecut)
  8. "-De dimineata i-au cumparat sicriul, ca au zis ca in cateva zile moare. /-Asa au zis medicii? /-A nu...sotia lui si copii"( R:Saracul om,ce mult il mai iubeau ai lui,stiau ei ca moare chiar inainte de a zice medicii chestia asta... :)) Cu asa familie ce rost mai are sa traiesti. )

3 comentarii:

Vilhelm man spunea...

Ai dreptate!
O duminica frumoasa iti doresc!

Andreea Andrea spunea...

Mersi ,la fel si tie!

5zambete spunea...

foarte tare :))
off topic: mersi frumos de urari. iti doresc numai bine :)