joi, 4 februarie 2010

Sa visam spre viitor

De ce atunci cand iubesti,mai ai totusi indoieli in ceea ce priveste viitorul langa persoana iubita? Cred ca noua,oamenilor,ne este frica sa fim fericiti. Cand suferim ,vrem ca ceva frumos,bun sa ni se intample si sa putem sa zambim, sa iubim,sa fim fericiti. Este totusi ciudat,pentru ca atunci cand avem parte de toate aceste lucruri,ne cuprinde teama ca totul este prea frumos si avem impresia ca in orice secunda ne putem trezi dintr-un vis si totul se va termina si vom suferi iar si iar.Este atat de usor sa visezi,sa-ti faci iluzii,planuri de viitor...dar ce se intampla atunci cand toate acestea se naruie intr-o singura clipa si-ti dai seama ca ai pierdut atata timp din viata doar visand? Mi-ar placea sa pot sa-i spun unei persoane ca o iubesc infinit,fara ca mai tarziu sa-mi reproseze ca vorbele mele au fost doar niste minciuni ,care au lasat-o sa viseze.

5 comentarii:

Suflet naiv spunea...

Da, ce ciudat este cand totul se spulbera intr-o secunda...

George Colang spunea...

ai scris parca cu sufletul...

DEEA spunea...

Frumos spus... dar ar fi mai grav daca am evita sa iubim pentru a fugi de iubire...
Am fost curioasa sa citesc postul acesta in principal deoarece am vazut ca esti fan Vama. Si eu iubesc trupa asta.Imi place cum scrii.

Irina spunea...

tine doar de tine sa fii sincera, si nu vei dezamagi omul de langa tine daca faci ceea ce simti.
orice intalnire implica despartirea de omul respectiv, la un moment dat, mai devreme sau mai tarziu. Eu zic ca nu trebuie trait cu frica/teama de ce va fi maine, azi e momentul cel mai important, fa-l sa dureze cat de mult, si traieste din plin, aici, acum, nu in viitor, nu stii ce va fi maine, sau daca...

Moni * spunea...

tocmai din aceasta cauza ar trebui sa traim fiecare clipa la maxim.