vineri, 24 iulie 2009

Evadare

In weekend am revazut Busteniul.Locul asta imi da o stare de bine,ma face sa visez,sa cred ca timpul se opreste in loc doar pentru mine.Crucea de pe Caraiman mi se pare din ce in ce mai batrana si mai trista,dar in acelasi timp la fel de interesanta ca in trecut,desi ii cam lipsesc beculetele care seara o faceau sa cuprinda cu bratele ei toata statiunea.M-a intristat cel mai tare faptul ca si aici am intalnit cocalari care nu stiu sa spuna un simplu "multumesc";credeam ca au plecat cu totii la mare :P .Oricum ,recomand cu drag celor care vor sa se rupa pentru cateva clipe de viata cotidiana, sa se duca in Busteni(si daca mai sunt si cu persoana iubita,atunci totul e perfect)
Foto by A..

Un comentariu:

Ariadna spunea...

ii adevarat ca nu prea e ce sa se inteleaga. is unele conversatii care le`am avut cu niste persoane mai mult sau mai putin interesante. De fapt, o singura persoana era interesanta. Restul erau patetici. Oricum is fragmente dintr`o seara, pot spune eu destul de dragutza care am avut`o. :) Bafta si tie ! :*