vineri, 10 iulie 2009

Nu e asa ca o sa ma ajuti sa evadez?

Iti mai aduci aminte prima privire,primul suras,prima visare la casuta de pe plaja,in care o sa stam si iarna si vara-impreuna,si cum o sa ne plimbam prin apa,pe valuri, atunci cand e frutuna?Inchid ochii si mi se pare ireal,parca acum se intampla totul desi a trecut ceva timp de atunci...Tu imi oferi acea siguranta la care am visat intotdeauna.Langa tine simt ca pot sa visez,sa prind aripi si in acelasi timp sa am siguranta ca nu voi cadea ca in trecut,de pe culmile visarii.Stau si ma intreb unde ai fost oare pana acum,de ce nu te-am gasit mai devreme?Acum a fost momentul?Momentul sa gasesc ce am visat atata timp?Atunci inseamna ca a meritat asteptarea...Te-as mai fi asteptat inca pe-atat,daca stiam ca esti tu cel din visul meu.Poate e prea devreme pentru cuvinte"mari",dar simt ca ti se cuvin si stiu ca si pe viitor va fi la fel...

Niciun comentariu: