marți, 9 februarie 2010

Fericirea are chipul tau...

"Fericirea are chipul tau / Luminat de dragoste mereu" De multe ori imi place sa ma gandesc la viitor,la clipa in care o sa fiu pe deplin fericita.Nu ca acum nu as fi...Recomand oricarei persoane sa faca macar o data pe saptamana un exercitiu de "viitor".Arata viitorul tau de fiecare data la fel,cand te gandesti la el? Stiu ca atunci cand eram mica,de fiecare data cand ma gandeam la viitor,il vedeam mereu altfel.Intr-o zi vroiam sa fiu actrita,alta data psiholog,cameraman si chiar sofer de tir sau om bogat.Acum nu mai vreau nimic din toate astea pentru ca fiecare zi din viata mea,reprezinta o scena pe care imi joc propriul rol,sunt propriul meu psiholog si cei din jur imi"filmeaza"fiecare miscare.Bogata ma simt zilnic,din punct de vedere emotional si sofer de tir nu pot sa fiu pentru ca nu am nici macar permis,dar tir.Desi nu voi realiza nimic din tot ce visam in copilarie,sunt fericita pentru ca stiu ca alte lucruri frumoase mi se intampla si se vor mai intampla.Toate deruleaza dupa un scenariu bine pus la punct,care nu e creat de noi ,ci de destin!

2 comentarii:

Suflet naiv spunea...

Am renuntat sa ma gandesc la viitor

Moni * spunea...

mereu ne razgandim in privinta viitorului nostru. si mereu ne dorim altceva. asa cum nici in fiecare seara nu visam acelasi vis.