luni, 25 august 2008

Plictiseala

Stau,privesc,zambesk,visez,sper,cred,vreau....te vad,de ce nu esti aici? Uhhh iar m-am plictisit.Mdah,dulce-amara stare de spirit.Planga,rad,imi amintesk,traiesk,cad,ma ridik,te ador,te uit si iar plang,rad.E clar,acum chiar realizez:m-am plictisit :D; de tine si de noi,de noi toti,amandoi. Te privesk,dar tu nu esti aici.Acum tu visezi cu ochii deschisi....da,da tu esti aici,dar departe de mine;esthi in universul tau in kre sunt si eu.Te pierzi in vise,desenezi culori si te ridici zambind.Te pictez in culori,esti gri.....ooops iar am gresit tiparul.Asa acum esti roz..ha ha ha =)) esthi roz-chhh.Ce se intampla,de ce te schimbi singur,vrei sa fi verde? Esti copac sau ce?Aaaa inteleg esti ren...verde?Esti nebun,renii nu sunt verzi,ei sunt mov :p Nu serios ce vrei sa fi? Dak tot e sa alegi vrei sa fi un zmeu...aha vrei sa ai toate culorile,mai bine ai fi curcubeu :)) oriqm semeni cu un glob disco... Domnule te rog,eu acum vorbesk serios...nu,nu visez!Serios?! Nu mai spune?De knd poti fi tu-eu?Plictiseala iti da voie? Ce treaba are ea cu mine? Aaaa ma vede paun,lasa k ma umflu eu in pene si sa vezi cum zboara ea.Dar nu pot :(( Acum ma cred cer,fara stele...negru...O urask....Cum pe cine?Pe ea,pe plictseala...Hai k tu m-ai plictisit,ma intork la ea....Nu,nu te parasesk pentru altul,ea doar ea,plictiseala dulcele meu tovarasi cu nume de fata sau e la neutru? Da,da...gata,gata...am inteles plek...Nici sa nu te gandesti,pe ea nu ti-o imprumut,e doar a mea...Plictiseala....

Niciun comentariu: