miercuri, 20 august 2008

Eternitate

Avem impresia uneori ca totul va dura o eternitate. Dar ce inseamna eternitatea?Eternitatea nu este ceva care începe după ce mori. Ea se întâmplă tot timpul. Suntem în ea acum.Si trebuie sa o traim in fiecare clipa,in fiecare parte a fiintei noastre desi uneori ETERNITATEA doare. Odata am crezut ca fiecare lucru ce mi se intampla este pentru eternitate....eram cu capul in nori,visam la infinitul ce nu credeam ca se poate transforma intr-o clipa in finit .Ce frumos este atunci cand visezi,atunci cand inchizi ochii si esti doar tu in intreg universul pe care il desenezi numai in culorile curcubeului si totul arata atat de viu,de colorat-asta este eternitatea pe care o visez si in care vreau sa traiesc.Dar e trist cand simti deodata ca adevarul te loveste bufff si trebuie sa te trezesti la realiatate. Inca mai cred ca intr-o zi cineva va veni si-mi va sopti ca tot ce traiesc este un vis si ca trebuie doar sa deschid ochii pentru a vedea ca totul este minunat,ca un basm in care nu exista zmei si ca nici macar Fat-Frumos nu a trebuie sa treaca prin atatea ca sa ajunga la Ileana Cosanzeana,asa ca de ce as trece eu,nu viata mea este frumoasa asemenea iubirii dintre doi indragostiti-roz-. Uneori ma intreb daca mi-ar placea ca viata sa fie pictata in roz.Pe moment in zic:"Da,da vreau ca viata mea sa fie roz,sa traiesc intr-un glob de sticla,sa nu am griji,probleme", dar apoi ma ingrozeste acest gand.Daca mi s-ar face rau de la atata roz?Daca ajung sa urasc rozul ce o sa ma fac neavand alta culoare in care sa traiesc?O sa mor de tristetea rozului,o sa ajung sa vad si suferinta in rozca si iubirea; si atunci care ar mai fi diferenta dintre iubire si suferinta?Eternitatea?

Niciun comentariu: