luni, 4 august 2008

iubire de copil...

Cat de usor poate fi sa iubesti si cat de greu este pana ajungi sa intalnesti iubirea.Dar ce e iubirea?....Iubirea,iubirea este pasiune,dragoste,daruire,furie,razboi,ura,toate acestea impreuna... Iti aduci aminte knd ai iubit prima oara?Eu imi aduk aminte perfect...a fost o dragoste enorma ce a tinut 2 ani,dar din pacate era platonica si mai mult k sigur neimpartasita.Era dragostea aceea a unei copile in inceput de maturizare,plina de teama k cineva ar putea sa-i descopere"misterul" si ca el,cel pe care il iubea va afla toate astea....Dar de ce imi era teama?Ce dak el ar fi aflat,oare nu era mai bine asa?Poate k da, dar mai bine nu... :P Cand suntem doar niste copii ce incep sa se maturizeze totul ni se pare magic...primele trairi,prima iubire chiar si prima dezamagire ,toate sunt "wow".Ce bine ar fi dak si aqm ,peste atatia ani am crede la fel,dak nu ne-am da seama de ce se intampla cu adevarat in jurul nostru.Gandeste-te pentru o secunda cum ar fi sa nu-ti pese de ce se intampla...ce dak el nu te mai iubeste,si care e problema dak ea e mai buna k tine ?Tu stii kt valorezi si asta conteaza! Ce bine era atunci knd nu-mi pasa de sentimentele altora,atunci knd eu ii faceam pe ei sa suspine si sa sufere .Cateodata ma intreb de ce nu pot sa fiu si acum la fel....dar imi gasesk repede o explicatie-m-am maturizat- si asa se intampla cand cresti;trebuie sa treci prin toate starile sufletesti,sa zambesti,sa iubesti ,sa crezi,sa speri,sa suferi,dar totodata sa te ridici si sa ai puterea sa o iei de la capat,pentru k asa este viata si altfel ea nu ar mai avea nici un farmec...ar fi chhhhhhh :D

Niciun comentariu: