luni, 29 iunie 2009

Falsa prietenie...

Uneori un simplu gest poate face mai mult decat 1000 de cuvinte spuse fara rost.Intotdeauna am stiut ca prietenii adevarati se gasesc rar sau chiar deloc.Stiu ca in ultimul timp am dezamagit o anumita persoana,dar totusi nu ma asteptam la un astfel de comportament din partea ei avand in vedere ca intre noi existau multi ani de prietenie(sau cel putin asa am crezut eu).De acum stiu ca nu vorbele sunt cele care conteaza,pentru ca oricine iti poate spune in fata ca te apreciaza si ca iti e prieten,dar in fond sa nu te poata suferi pentru ca stie ca esti mai bun decat el(chiar daca tu incerci sa eviti sa ii arati asta ) .Imi pare rau pentru toti acesti ani de prietenie falsa in care am fost ancorata,imi pare rau pentru toate secretele dezvaluite tie D. imi pare rau pentru ca am zambit si suferit alaturi de tine,fara a-mi da seama ca tu porti doar o masca...

4 comentarii:

giuly spunea...

sau poate mai multe masti .
ipocritul mereu va fi cea mai periculoasa persoana

Anonim spunea...

...:-??nush ce sa zic frumos:X:X

Anonim spunea...

Chiar azi am fost dezamagita. De cei 2 buni prieteni ai mei, sot si sotie. Ea, cu o relatie extraconjugala, el cu o pasiune subjugata pentru mine.Si incercand sa ii feresc pe amandoi de suferinta am picat la mijloc, i-am pierdut pe amandoi, pe ea pentru ca mi-a ascuns ceva iar pe el pentru ca nu am vrut sa fiu eu cea care ii aduce durerea in suflet. Insa nu am crezut ca durerea va fi atat de mare. Si pentru ca i-am pierdut, pe amandoi si pentru ca ea mi-a ascuns adevarul. Doare atat de tare si e atat de cruda acasta durere ca nici puterea sa mai plang nu am...

Moni * spunea...

din astfel de lucruri trebuie doar sa inveti!