duminică, 21 iunie 2009

............

Peste cateva ore incepe si bacul...Inca nu realizez :)) Zilele astea au fost asa frumoase incat am uitat de bac...Vreau sa-ti "multumesc" tie ca ai omorat definitiv copilul din mine.Nici macar nu stiu daca te urasc pentru asta...cred ca nici macar atat nu meriti.In schimb ,ii pot spune un sincer"Multumesc!" lui A. pentru momentele minunate pe care le-am trait impreuna in ultima perioada si pentru ca mi-a redat increderea in mine si mi-a aratat ca pot avea din nou sentimente frumoase pentru cineva,ceea ce tu ma facusesi sa cred ca nu mai pot avea vreodata.Multumesc A. si imi doresc sa nu ajung sa cad iar de pe culmile visarii! Multa bafta tuturor celor care dau bacul,si mie in primul rand! :d

Un comentariu:

giuly spunea...

sa vezi tu ce repede trec cele 2 saptamani.deja 3 zile s-au dus :d
bafta :)