vineri, 10 octombrie 2008

Prezenta ta ma chinuie....

Cum sa fac sa nu-ti mai simt prezenta in fiecare secunda a existentei mele,cum sa nu-ti mai simt atingerea tandra cand ma trezesc dimineata,cum sa nu mai ma gandesc la tine in fiecare clipa? Pentru cateva momente am crezut k te-am uitat si m-am simtit libera,asa cum parca nu ma mai simtisem niciodata de cand te-am cunoscut...dar,mi-am adus subit de tine aminte si parca m-am trezit dintr-o scurta visare spre libertate.Am realizat k tu inca esti aici,in fiinta ,in sufletul si inima mea,dar ce folos caci din viata mea ai plecat de ceva vreme si poate k nimic nu te va mai aduce vreodata inapoi. Cat de trist e sa ma trezesk dimineata si sa nu te pot suna...sa nu te pot suna sa-ti aud vocea ce odata era plina de tandrete.Dar poate e mai bine asa,decat sa simt indiferenta ce o porti in suflet.Uneori te vad langa mine...ma tii de mana(zambim amandoi),ma privesti,apoi ma saruti si in cateva clipe devenim o singura fiinta...Ma pierd in ochii tai de-un albastru ceresc,ma simt precum un copil care vede pentru prima oara marea...sunt fericita,zambesc! Ma doare k nu pot sa-ti spun "Te iubesc!"pentru k aqm e prea tarziu,dar cel mai tare doare k nici macar nu mi-ai dat seansa sa-ti demonstrez asta vreodata....

Niciun comentariu: