joi, 18 septembrie 2008

Ciudat

Ciudat...de ce spun ciudat?Pentru k in ultima perioada m-am tot chinuit sa mai scriu si eu un amarat de articol pe blog si park ceva ma tot impiedica....Si acum stau si ma intreb oare de ce nu am mai putut scrie nimic atata timp,desi aveam atatea de povestit.Sa fie oare faptul k nu pot sa imi expun trairile? Dar sa trecem peste asta si sa va spun ce am mai facut in ultimile saptamani....In primul rand am decis sa este mai bine ca in momentul de fata sa iau o pauza in ceea ce priveste potentialele relatii sentimentale pentru k wow mai e putin si vine bac-ul(bine putin mai mult,pana la anu :D ),m-am apukt serios de lecturat(tot ce nu are legatura cu scoala),am descoperit k sunt marfa si cartile despre drogati si lumea interlopa,nu doar cele gen dragoste-drama(sunt in curs de citire la "Prietenul meu Leonard"-de James Frey-super roman).In rest imi dau seama in fiecare zi ce trece k ce am afirmat odata asa este,si anume faptul k nu poti sa ai incredere in nimeni afara de tine insuti si chiar nu exista prieteni adevarati pe kre sa te poti baza knd ai nevoie...sad.Cam atat pentru moment.Aaaa si scuze pentru faptul k te-am dezamagit pe tine X,nu a fost intentia mea dar asa este viatza cu suisuri si coborasuri si nu in ultimul rand multumesc domnule Z pentru putinele clipe de visare din kre m-ai trezit km brusk lovindu-ma puternic de cel mai inalt prag de unde nu speram sa cobor prea curand,dar poate este mai bine sa traiesti fiecare senzatie la momentul ei desi uneori acesta este mult prea aproape decat ne-am dori....爱否我遗弃

Niciun comentariu: