luni, 18 februarie 2013

P.S. I still love you - A.C.G

Imi lipsesti atat de mult....As vrea sa te am in fiecare clipa aproape de mine,sa te strang in brate,sa te sarut,sa-ti spun cat de mult imi lipsesti.Vreau sa pot sa iti strig ca "Te iubesc",fara sa imi pese de nimeni si nimic.
Daca ar fi,sa pot alege,sa dau la schimb o viata pentru tine,nu as ezita,caci o secunda din iubirea ta,face mai mult decat o viata.
Iubirea ta e ceea ce-mi doresc,cu minte,cu trupul,dar mai ales cu INIMA.Ai fost amicul meu,fratele meu,prietenul,iubitul si amantul meu.Ai fost si esti,motivul pentru care ma trezesc in fiecare dimineata,pentru care zambesc,pentru care respir si pentru care sunt EU.
Daca ar trebui sa iti spun in cuvinte cat de mult TE IUBESC,mi-ar fi imposibil,caci nu exista in lume  atatea cuvinte care sa exprime ce simt eu pentru tine...

Un comentariu:

Andreea spunea...

Simplu si minunat articol de iubire.