miercuri, 23 noiembrie 2011

Prieten drag?!

Un chip frumos in spatele cariua se ascunde un demon,asta esti tu prieten drag...Tu reprezinti prietenia,iubirea,iluzia,visarea dar in acelasi timp dezamagirea si ura. Esti ce aveam mai frumos in zilele triste si ploioase,in care vroiam sa dispar,sa nu mai fiu eu..esti iluzia cu care am trait si in care am crezut atata timp,fiinta sufletului meu.Erai zambetul rasaritul si apusului de soare,erai raza care imi lumina calea,care imi dadea putere sa merg mai departe si sa cred ca va fi bine. Alaturi de tine invatam in fiecare zi sa zambesc iar si iar,precum un copil care zilnic incearca un zambet nou,mai pur si mai frumos de fiecare data.... Acum totul e trist,soarele nu mai iese,nu mai zambeste,nu mai imi da motive sa fiu fericita,sa rad ..Pentru ca tu,prieten drag ai renuntat la chipul tau frumos si te-ai transformatin demonul care mi-a rapit zambetul..si visarea spre o lume mai frumoasa

Un comentariu:

masajeroticbucuresti@masajerotic.org spunea...

cei mai multi se ascund in fata unei masti, chiar si eu imi mai pictez cate un zambet pe aa din cand in cand