luni, 18 mai 2009

Seara muzeelor deschise

Aseara i-am intalnit din nou privirea,care de data asta parca era mai pierduta in intunericul serii ca niciodata si atat de fara de-nteles.Si cu toate astea parca ma invoca si ma facea sa vreau sa-l strang in brate,sa-i spun cuvinte pe care nu le merita o persoana ca el ,dar pe care eu inca le am in minte atunci cand il intalnesc.Am reusit cu greu sa ma stapanesc si sa ma prefac ca el nu mai are nici o importanta in viata mea. ````````Am fost la Muzeul de Geologie cu Alexa,Doru si Mugu,unde a fost extrem de amuzant! E pentru a doua oara cand am fost aici.Prima oara am fost cu Ioana si Andrei si atunci parca ceva imi spunea ca ma voi intoarce...Aseara am intalnit in fata muzeului o imensitate de oameni care ascultau muzica traditional romaneasca..Ne-am speriat cand am vazut ca e spectacol de muzica populara:)),dar ne-am linistit cand am intrat in caldura infernala din muzeul supraaglomerat de oamenii veniti sa viziteze "pietrele" noaptea. Desi rubinul a fascinat-o pe Ale,cand am ajuns la etaj,nu am mai putut sa o clintim de la masutele targului amenajat pe culoare.Am facut poze cu cranii,dinozauri si in sfarsit i-am dus( am facut putin pe ghidul,doar era a 2 a oara cand eram aici) sa vada "camera obscura"de la subsol,unde intr-o secunda am devenit fosforescenti.